Gå til innhold

April: Trenger litt råd til et lite dilemma...

Anbefalte innlegg

Fetteren min skulle konfermeres 14 mai fikk jeg først vite, krysset av dagen i kalenderen. Og helgen før skal hun som skal gifte seg med en annen fetter av meg drikkes ut... Jeg har takket ja til utdrikningslaget og gledet meg til disse to begivenhetene to helger etter hverandre..

Men så viser det seg at konfermasjonen skal stå 7 mai i stedet, noe jeg hadde oversett på invitiasjonen da jeg hadde hørt lang tid i forveien at det skulle være 14 mai.

Så nå står jeg der med en helg med utdrikningslag på lørdagen og konf dagen etter kl 13! Også er det vel drøyt 3 timers kjøring fra utdrikningslaget til konfen. Og jeg vil jo selvfølgelig ha med meg begge deler.... men jeg må nok se mine begrensninger å velge en av de..

Har jo allerde sagt jeg kommer på u-laget, men føler det blir feil å ikke komme i en konf... pga en fyllefest liksom...

Har jo så lyst til begge deler.

Hva hadde dere gjort??

Fortsetter under...

Ja har tenkt tanken... men vi skal overnatte i et leid lokale, blir som ei hytte, sikkert lite søvn.. Da frister det svært lite å kjøre av gårde ca kl 10 dagen etter og i 3 timer... snork...

Også var det det å¨klare å stoppe å feste og da.. hehe.. ikke så lett..

Jaja er jo ikke verdens verste dilemma heller da... kunne jo vært værre...

Føler liksom jeg burde prioritere konfen.. Begge hendelsene er jo ting som skjer bare en gang i livet.....

Jeg aner ærlig talt ikke! Hadde hatt mest lyst på utdrikningslag, men følt at jeg måtte gå i komfen!

Men i og med at du allerede hadde sagt ja till utdrikningslaget da du fikk vite at komfen var samme helg, kan du egentlig bare beklage og si at du er opptatt den helgen. Men som sagt, vet ikke hva jeg hadde gjort i og med at det er så langt å kjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...