Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Toblå

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i min åttende uke, og går på skole (voksenopplæring). Jeg har 8 eksamener i mai, og problemet er at jeg er så forferdelig dårlig. Dersom jeg sykemelder meg nå, hva skjer da? Jeg har jo betalt både semesteravgift og eksamensavgift (og det ble ikke rent lite heller). Som sykemeldt har jeg jo gyldig grunn for å få utsatt eksamen, men må jeg da betale ny eksamensavgift når jeg skal ta eksamene neste år? Og hva med skolen?

Jeg har jo betalt nærmere 50 000 for både skole og eksamener hittils (siden høsten 2005). Vil ting bli satt på hold, eller må jeg belage meg på å betale alt på nytt neste år? Jeg vil jo gjerne fullføre denne utdanningen, men når formen er som den er så er det vanskelig å henge med. Jeg hadde hyperemesis forrige gang jeg gikk gravid, og legen min gjør alt hun kan for å unngå at det skal skje engang til. Hvile er en av de tingene hun terper mest på, og jeg merker jo selv at jeg spyr mer når jeg stresser. Eksamen er jo ikke akkurat med på å få meg til å gire ned noen hakk. Legen min ville gi meg sykemelding da jeg var hos henne for ei uke siden, men jeg takket nei pga skolen og alt. Er så usikker. Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Altså; det er egentlig eksamene jeg er mest interessert i å utsette. Det er bare 3 uker igjen med skole nå, før det er slutt.. Det skal jeg alltids greie. Får vel bare ringe skolen. Hun som er styrer der er autorisert hurpe, tror jeg ringer og snakker med skolen jeg skal ta eksamen hos. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...