Gå til innhold

Hvorfor er det så mange anonyme innlegg her på denne siden???

Anbefalte innlegg

Jeg selv bruker aldri å "huke" av på anonym, og lurer på hvorfor så mange gjør det, på helt "dagligdagse" ting?

Synes bare det er litt "rart" jeg... Men det er jo meg det da, er nok litt rar jeg å*ler*

Fortsetter under...

vet du, jeg tenkte på det i stad..

og vet du hva jeg kom fram til.. at det "vanlige" kan være mer "farlig" å legge ut enn det vi syns bare er pinlig..

Spm som har vært oppe.

Låser du døra på dagtid?

Er du ofte hjemme alene på dagtid?

Ser du babyen fra vinduet når han sover ute?

Bruker du babycall?

Osv osv osv.. Er du gal nok, kan dette misbrukes grovt!!!

skjønner hva du mener...men jeg legger ikke ut hjemmeside og bilder av meg og mine,så nicket mitt avslører ikke hvem jeg er likevel.begriper ikke hvordan man kan si hvor man er fra og vise bilder av barna osv med tanke på hvor mange gærninger det er ute i verden...

Ok, jeg tenker ikke i de banene jeg...

Tror liksom ikke jeg hadde svart på om jeg var alene hjemme på dagtid, er det "normalt" å spørre om? Har det skjedd her inne?

Annonse

Jeg bruker anonymknappen en god del fordi jeg er så inderlig lei av å bli hetset for synspunktene mine. Blir møtt med så mye surt oppgulp til tross for at jeg aldri angriper eller hetser noen. Anonymknappen gjør at jeg slipper det, på den annen side legger jeg kanskje inn ett innlegg i uka. Er ikke så veldig aktiv kan man si :)

Jeg har lagt ut hjemmeside her.. Det plager meg ikke nevneverdig.

Men jeg hadde ikke svart på alle de spm som det til enhver tid spørres om på skravle.

=)

Det er en grunn til at han føler at man kjenner folk her..

Jaaaa, det spørres om dette. Hele tiden, hver dag! Og folk svarer!!!

Ett eks:

Stine 85 (tror jeg det var) skrev noe om at hun ikke hadde penger til ett eller annet.

Og da svarer en at du kjøpte jo det forrige uke og det og det her om dagen.. Kunne du ikke prioritert annerledes?? Så mye info var lagt ut om henne, og hun hadde vel bare svart på ett spm her og ett spm der.. Ble satt i sammenheng, og vips, mye info lå ute!!

Syns ikke det gjør noe at folk er anonyme :)

De som er anonyme for å krangle må jo få lov å slippe å drite seg ut ved nick.

Om de signerer anonym på vanlige spørsmål så syns jeg kanskje det er litt rart, men det er kanskje blitt en vane?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...