Gå til innhold

Hvor strenge er kravene....

phantomet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære phantombaby,

så hyggelig å se deg her inne da!!! De blir ikke helt kvitt meg selv om Hannah har kommet skjønner du:-) Altfor koselig her inne og en gjeng herlige jenter:-) Nei, her blir jeg til de kaster meg ut! Er litt inne på din baby - moden alder, men det er så fryktelig stille der inne.....Regner med at dere andre kommer etterhvert så vi får opp dampen der inne!

Holder du til i Oslo? Isåfall så må du bli med på BIM-treff!!! Kjempehyggelig har vi det, jeg har vært med Follo-jentene og Oslo treffene!

Jeg bor i Bærum Attpåklatten, så vil svært gjerne bli bedre kjent med damer som holder til i Oslo området. *smiler*

Har dere egne treff for dem i moden alder? Eller er det de vanlige treffene du mener?

Jeg har ikke vært på noen slike. Var her på BiM i forrige svangerskap også, men ikke så aktiv som jeg er nå...

Annonse

Vi har egne moden mamma treffer.

Horfor ikke kaste deg med på treff i Asker??. Gumelillan, Selma62 og jeg har møtts en par ganger... Det har vært kjempekoselig... Selv har jeg ikke vært med på noen moden mamma treff i Oslo. Men skal prøve å få tid til det snart:-)

Gumellillan bor i Bærum. Selma62 og jeg bor i Asker.

Hvis jeg husker rett, så skal vi møtes den 21 april kl 12 på Intermezzo. Den ligger på trekanten i Asker.

Ha en fortsatt fin påske:-)

Hei påske-06

Ja, kanskje jeg skal slenge meg med dere?

Må sjekke hvilke muligheter jeg har noen til å se etter sønnen min på 2,5 år den dagen. Om jeg klarer det så er ikke Asker noe problem å komme til.

Når er neste modenmamma treffet i Oslo?

Gratulerer så mye med babyen! Har glemt å si det tidligere tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...