♥Toni & baby girl♥ Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Vi har egentlig en ganske stor familie, så jeg har delt opp selskap på 2 dager. Idag og i morgen. Så får jeg bare tlf etter tlf om at nei vi kommer ikke alikevel. Så sitter jeg her, med kake, ballonger, brus og kaffe. Men ingen til å spise det. Er veldig skuffa, for jeg vet de hadde dratt i bursdag til visse andre i familien. Nå vet jeg hvertfall hvordan det ligger ann.. Huff, får heller spise kake selv da.
frida♥ Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Jøss, er alle blitt syke da..? Det var ikke bra.... Neste gang får du invitere aprilklubben, vi stiller opp vet du :-))
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 16. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2006 Nei noen er syke og noen har reist bort. Og noen er hjemme friske, men har ikke lyst til å gå ut i regnet. jepp, til neste år for det bli aprilklubben! )
smokie m/ nr 3. Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Ja, me kjem!! ;-) Trist at ikkje familien kom i år! Men då blir det "mere på oss(dere)" for å sitere Knudsen og Ludvigsen...
**synne** Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Så utrolig kjipt gjort! Åsså på første bursdagen.. Nei jeg hadde blitt dritskuffa, jeg og! Dårlig gjort!!Vi spiser gjerne kake med dere!!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Ja eg sier det samme som Synne... kjempe uretferdig gjort av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå