♥Toni & baby girl♥ Skrevet 16. april 2006 #1 Del Skrevet 16. april 2006 Vi har egentlig en ganske stor familie, så jeg har delt opp selskap på 2 dager. Idag og i morgen. Så får jeg bare tlf etter tlf om at nei vi kommer ikke alikevel. Så sitter jeg her, med kake, ballonger, brus og kaffe. Men ingen til å spise det. Er veldig skuffa, for jeg vet de hadde dratt i bursdag til visse andre i familien. Nå vet jeg hvertfall hvordan det ligger ann.. Huff, får heller spise kake selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 16. april 2006 #2 Del Skrevet 16. april 2006 Jøss, er alle blitt syke da..? Det var ikke bra.... Neste gang får du invitere aprilklubben, vi stiller opp vet du :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 16. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. april 2006 Nei noen er syke og noen har reist bort. Og noen er hjemme friske, men har ikke lyst til å gå ut i regnet. jepp, til neste år for det bli aprilklubben! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 16. april 2006 #4 Del Skrevet 16. april 2006 Vi kommer vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 16. april 2006 #5 Del Skrevet 16. april 2006 Ja, me kjem!! ;-) Trist at ikkje familien kom i år! Men då blir det "mere på oss(dere)" for å sitere Knudsen og Ludvigsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 16. april 2006 #6 Del Skrevet 16. april 2006 Så utrolig kjipt gjort! Åsså på første bursdagen.. Nei jeg hadde blitt dritskuffa, jeg og! Dårlig gjort!!Vi spiser gjerne kake med dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. april 2006 #7 Del Skrevet 20. april 2006 Ja eg sier det samme som Synne... kjempe uretferdig gjort av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå