Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #1 Del Skrevet 15. april 2006 Forrige gag jeg var gravid, merket jeg det ikke før i 7. uke. Nå visste jeg det i 4. uke, men symptomene har ikke kommet.. Litt småbekymret. Når kom deres symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 15. april 2006 #2 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg begynte med kvalme 3 uker + noen dager, ømme brystvorter, og innimellom veldig menssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2006 #3 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg begynte å merke det allerede fra 3+0....men veldig lite symptomer. Men fra 4+3 så har jeg begynt å føle meg gravid ....har fått mer skikkelige symptomer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #4 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg kjente stikninger i magen da jeg var 4+0. Jeg ble kvalm og trøtt i løpet av uke 5, det har økt gradvis til uke 9, hvor jeg er nå. Ømme bryster kom ikke før i uke 7 eller 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2006 #5 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg stilte samme spørsmål for ikke så mange dager siden, men du fikk flere svar enn meg :-) Jeg vet enda ikke om jeg er gravid eller ikke, men har symptomer som mensmurringer, uggen/småkvalm til tider, melk i ene brystet fikk jeg plutselig her en dag, litt stikkinger/øm i brystet. SLike symnptomer fikk jeg ikke før i 6-7 uke forrige gang. Venter IKM til lørdag igjen, så da får vi se. Tenker jeg tar en test til uka for å se, men det er vel lite trolig jeg får noen utslag så tidlig hvis jeg skulle være gravid. Var derfor litt nysgjerrig på om det var andre som hadde fått symptom så tidlig... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 <3 Skrevet 16. april 2006 #6 Del Skrevet 16. april 2006 Symptomene kom vel når jeg var rundt 4 uker på vei. Kvalme,ømme bryster og bekkenløsning som ble enda verre. Har vært litt plaga med det etter at jeg fødte snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå