Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han driver og reiser seg hele tiden og vi bare gå -enten å holde seg fast i bordet eller i oss. Mener å huske at jeg leste en tråd her om at barn har lett for å bli plattfot om de ikke går med sko når de øver seg..Er det fakta? Eller skal jeg vente til han begynner å gå selv uten støtte?

Han er 8 mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4769540-m%C3%A5-gutten-min-ha-p%C3%A5-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var før i verden man mente at skoene skulle støtte opp anklene når barna skulle lære å gå. Nå vet man at dette lettere fører til skjevstilling enn når barnet bruker musklene sine selv til å balansere foten.

Gjerne la gutten din være barbent slik at han ikke glir, både når han skal reise seg og når han går

ikke la barnet ditt lære å gå med antisklisokker... hvis folk sier barna ikke skal lære å gå med sko... så tror ikke jeg antisklisokker er noe bedre for føttene... de sitter ikke godt nok... la han heller gå barbeint... tuppa mi lærte sg å gå med sko... føttenen hennes er det ikke noe galt med.... bruk sunn fornuft og ikke tro på alt det fu leser!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...