Gå til innhold

Hva sa testen i f&b om våtservietter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

coop exstra var ufarlige... Sebamed sine hadde parfyme ellers ufarlige, sebamed har tatt dette i betrakting og har nå parfymefrie servietter.

Ellers var vel resten bare dritt!

Skrevet

Men uansett hvor "ufarlige" de er så er INGEN våtservietter beregnet på daglig bruk.

Skrevet

Hysteri!

Har brukt Natusan sine i 1.5 år, men ungene lever fremdeles....

Skrevet

De våtserviettene som i alle fall er helt garantert ufarlige, er de som du lager selv!

Kjempeenkelt og innmari billig! Kjøp Mesoft-kompresser på apoteket, str. 10x10, legg dem i en boks, f.eks. tom isboks og hell på vann (eller evt. olje, smak og behag), og vips!! ferdig! 100 stk i en pakke, altså mange, mange flere enn i en våtserviett-pakke, og rimelig. Under 20 kr pr pakke kompresser.

Og helt greie å ta med i en plastpose med ziplock når man skal på tur.

Skrevet

Jeg bruker også disse mesoft kompressene, men jeg tar ikke vann på før jeg skal bruke de. Da har jeg en plastboks ved siden av stellebordet med passe varmt vann som jeg bløter kompressene i etterhvert som jeg bruker de. Da får gutten min vask som ikke er kald på rumpa :o).

Dersom man legger alle i vann samtidig så kan det vel gro frem litt av hvert av bakterier?

• 4 uker senere...
Skrevet

Testen er lagt ut på Grønn Hverdags websider: www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=1644

Skrevet

Sitat; Har brukt Natusan sine i 1.5 år, men ungene lever fremdeles....

Parabener er homhemmere. Og skader KAN vise seg på sikt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, Coop Xtra er bra! Men man trenger vel bare bruke våtservietter når man er på reise eller ute i byen?

Vann og klut er jo så enkelt hjemme! Evt. babypapirklut og vann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...