Gå til innhold

Juni: Det er kjekt på fjellet...

Anbefalte innlegg

men jammen er det deilig å komme tilbake inn i et vanlig hus, slenge seg forran dataen og taste litt....ja, og utrolig deilig å vaske av seg gammel solkrem og svette i en god varm dusj!!

Hihi...har tatt noen skikkelig tøffe bilder av Johan i solveggen på hytta! Lettere henslengt med kjeledress og capshue og solbriller!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4768399-juni-det-er-kjekt-p%C3%A5-fjellet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært hjemme hele påsken, bortsett fra små dagsturer. Deilig det og syns jeg. Ikke noe pakking. Alt tilgjengelig. Det er deilig å reise bort, men det er egentlig ganske deilig å være alle mann hjemme også. Lange dager hvor alle har fri og vi spiser masse og bare har god tid til alle sammen.

Årets påske er en av de beste jeg har hatt på lenge. Ikke har vi reist bort, ikke har det vært verdens beste vær, ikke har vi hatt masse penger å bruke, men allikevel. Det var så fint denne gangen. Alle fornøyde og deilig å ha lange late dager som vi ikke må gjøre masse masse på kortest mulig tid.

I morgen er nest siste dag. Håper på litt godvær, så skal vi kjøre å titte litt på påsketrafikken som står stille. Neida, skal ikke det, men en par km herfra står det helt stille nå. Stakkars folk. DA er jeg glad vi er hjemme da.

Annonse

Desverre er jeg ikke blitt brun, jeg blir desverre ikke brun! Om sommeren får jeg litt farge - dvs normal hudfarge, og så på høsten går fargen tilbake til sånn litt mer blåkvit! hehe, alle måler fargen sin opp mot meg, og det hjelper visst på for dem - da føler de seg brun da ja!

"Borte bra hjemme best" fungerer bra i påsken også! Godt å være ferdig med utedo! Men dog, ingen skikkelig påske uten en skikkelig hyttetur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...