Bolla*1 <3har født<3 Skrevet 15. april 2006 #1 Del Skrevet 15. april 2006 hei alle sammen. Dattera mi på 1 år fikk oppkastsyken på torsdagskveld....kasta opp jevnlig i løpet av natta og utover formiddagen. Så kom diareen. Den er lys brun på farge og virker i mine øyne normal. Bleiene er ikke helt tørre, men langt fra som normalt. Hun tar ikke til seg næring i form av mat. Når det gjelder drikke, får vi i henne litt blåbærsaft, litt eplemost, litt cola. Har prøvd MME, men det kommer rett i retur, det samme med avsilet havresuppe. Hun vil heller ikke ha kjeks. Hun er i fin form mellom slagene, men er selvfølgelig mer sutrete enn normalt. Hvor lenge skal jeg vente med å kontakte lege synes dere? Vi bor i midt norge, og det er en sabla til influensa som går her hører jeg. Hun har ikke feber, det meste har vært 37,5. Hun får paracet 2-3 ganger om dagen for å forhåpentligvis lindre evt smerter hun måtte ha i magen... Har ordna sukkervann nå, skader vel ikke å prøve det heller... Noen som har noen tips? Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå