Gå til innhold

Først MA og nå SA?Feiler det meg noe?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en nydelig datter på 21 mnd, som ble tatt med keisersnitt. Jeg ble gravid etter ett år, hadde da en MA i uke 12 og måtte ha utskaping. Har prøvd å bli gravid igjen etter det og for en uke siden var testen endelig positiv. Så i går begynte jeg å blø og påfølgende negativ test. Kan det være noe har skjedd under keisersnitt evt.utskaping som gjør at jeg mister eller tror dere det bare er tilfeldig?

Fortsetter under...

Hei

Så trist med abortene dine. Det kan godt være tilfeldig at du rammes av dette. Min gynekolog mener jo fortsatt at jeg bare har vært uheldig - etter 3 aborter på rad: SA, MA og MA.

Men siden du har hatt keisersnitt kan det jo være grunn til å spørre gynekologen om dette. Det kan jo skje sammenvoksninger som kan forhindre svangerskap eller øke risikoen for abort. Dette kan evt. sjekkes ved å gjøre en hsg-røntgen eller hysteroskopi, tror jeg.

Hei,

Trist å høre at du har mistet.. Jeg mistet i en MA i uke 18 første gang jeg ble gravid. Noen mnd senere ble jeg gravid igjen og mistet i en SA i uke 6. Ble gravid igjen, og har nå en nydelig liten gutt på 7 uker.. :-) Jeg har vært til utredning og ingenting galt med meg. Bare vært maks uheldig.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...