Gå til innhold

Jeg sultet lille jenta mi =(

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ammet i 2 uker etter fødsel. Hun spiste ofte og lenge og sovnet somregel ved puppen. Hun var fornøyd så jeg regnet med at hun fikk det hun trengte og ville ha. Men så skulle vi på vektkontroll 14 dager etter fødsel. der viser det seg at hun fortsatt er under fødselsvekt..... jeg hadde ikke nok melk så hun har gått sulten =( uff.... det er så ille å tenke på... men etter jeg gikk over til mme har hun lagt på seg MASSE!!!! heldigvis..

Men kjenner fortsatt det stikker i hjertet når jeg tenker på at hun var sulten....men ikke fikk noe.... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du føler..Vesla her la på seg litt dårlig mens vi var på barsel, og da vi kom hjem etter 3 dager veide vi henne på helsestasjonen. Hun hadde gått dårlig opp i vekt, og ble rådet til å gi mme. Jeg gav det i to uker i tillegg til at jeg ammet. Men den tredje uken fant jeg ut at jeg ville prøve å få opp melkeproduksjonen min. Derfor kuttet jeg gradvis ned på mme, og la henne til puppen ofte. Hun spiste til hun sovnet,og virket egentlig fornøyd den uka det pågikk. Men da jeg veide henne igjen etter en uke, veide hun nøyaktig det samme. Jeg gråt da jeg fikk se vekta..Så jeg skjønner hvordan du har det. Men trøst deg med at han får nok melk nå! Og at han ikke har tatt skade av det! Vektutviklingen går i rykk og napp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt lille knøtt gikk ned 140 g etter at vekten hadde sudd positivt på sykehuset. strevde masse og gav tillegg flere uker. men nå er vekten fin og jeg fullammer. ikke vær lei deg. vi prøver jo alle å gi mm fordi det jo er det beste. sier ekspertene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun behøver ikke å ha gått sulten! Så lenge hun ikke har skreket og vært i ulage kan det godt bare være at hun har vært slapp, at melken ikke er så fet osv. Ikke "bank opp deg selv"...du kunne ikke vite det! Flott at du vet det nå og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...