Gå til innhold

Om røyking og slutting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Eg ahdde bestemt meg for å slutte når eg slutta på p-pillen...klarte å trappe ned frå 20 til fem om dagen, men trappa opp igjen...men så blei eg gravid, og no går det merkelig greit. Dvs, har lyst på røyk kver dag (bare ei uke siden eg slutta), men har latt være til no...har lest den alan carr-boka to ganga tidligere, null effekt på meg. Men uansett kossen vi snur og vende på det så¨e det vel neppe bra å røyke, sjøl om de fleste va født friske for tredve år sia når de fleste røkte gjennom svangerskapa sine..eg prøva å se for meg nåkke eg såg på tv for nåkken år siden - film av kordan et foster reagera kver gang vi tar et trekk...heilt forferdelig å sjå den lille kroppen krympe seg!! eg meina ikkje å moralisere - syns det e vanskelig sjøl om eg ikkje har røkt siste uka, men det hjelpe jaffal meg å tenke på det "bildet"...

lykke til alle sammen - med både røyking og svangerskap!! og som ei el¨anna hadde skrive her inne tidligere: mor skal ha det bra for at babyen skal ha det bra...det betyr ikkje nødvendigvis tjue om dagen...eller? prøve å kutte ned jaffal - "alle monner drar"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...