Gå til innhold

HJELP! akkurat ferdig med mensen.. posetiv gravid-test?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen nesten en uke for tidlig og tirsag (skulle hatt den mandag 17). Den kom bare helt sånn plutselig, og den var kraftig i et par dager, men så har det vært veldig lite og mest brunt. I dag har det gitt seg. Jeg tok en test den tirsdagen jeg fikk mensen, men den var negativ. så tok jeg en i dag, eller det vil si, jeg brukte den samme testen jeg tok på tirsdag og tisset på den en gang til (CB). Nå kom det opp et svakt svakt svakt kryss, gubben klarte ikke se det en gang, men han så det når jeg holdt den opp mot lyset. (Når jeg holder den opp mot lyset kommer det en tykk gjenomsiktig strek som er litt mørkere ut mot i kanten)

jeg kjente på tappen for å sjekke med den, og den var helt silke myk på utsiden, men hard inni på en måte, viss dere skjønner. også var den på en måte flat på toppen og den kjentes ikke åpen ut...

Grunnen til at jeg testet er at jeg har følt meg så utrolig trett i det siste også har puppene blitt større samt det brune rundt.

kan jeg være gravid tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke bruke samme test - den er ferdig oppbrukt og gjør akkurat slik du er nå - usikker.

Ta heller en helt ny test og resultatet da....tror det kan være misvisende om du bruker samme test flere ganger.

Har lest at flere har gjort det og liksom fått positiv test og vært gravid. Men hvis det faktisk var mulig å bruke den flere ganger så hadde det vært opplyst og vært vanlig praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo....det står jo på testen at den skal kastes etter bruk å at den IKKE skal brukes flere ganger....Unnskyld meg men det der hørtes litt leit ut syntes eg. Ta rådet til du har fått... Kjøp en NY test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at man ikke skal bruke samme test flere ganger da.. men gjorde det liksom bare litt for moro..:) he... men det var jo ikke så lurt siden det kom opp en svakt svakt kryss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe......skjønner at man blir kanskje litt ivrig og tester ut ting ;o)

Men det ender bare med at du blir helt forvirret når du får et resultat du ikke regner med. Og det er veldig dumt at det ble pos - hvis det skulle vise seg å ikke være tilfelle....Da blir skuffelsen din så mye større - det er alt du leter etter :o) En suuuuper positiv test !!

Lykke til !! Håper testen viste rett resultat :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært moro om den var rett da, men siden jeg har hatt mensen så ville jeg ikke tro den stemte... men så var det det med tappen da... den var jo helt anderledes enn den pleier å være...

jeg er nemlig en av de såkalte tappetafsere... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutta med tappen for halvannen pp siden.....ble så forvirret at jeg dreit i den...Den forandrer seg hele tiden - er derfor du må sjekke den flere ganger til dagen !!!

Var gravidaktig ene sekundet og plutselig kom TR !!!??....så jeg ga den opp da...

Er flere som har fått mensen, men var gravid :o) Er vanlig at jenter kan oppleve blødninger i de første månedene i svangerskap.

Var ei her inne faktisk for 2 måneder siden....hadde fått en vanlig mens og bare for moro skyld testet seg rundt EL og fikk positiv test....

Så det er fullt mulig :o)

Moren min fikk mens første måneden da hun var gravid første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir ganske forvirret av denne tappe tafsingen jeg også.. jeg sjekker den hver dag jeg da, og alltid midt på dagen og på kvelden. om morgenen får jeg aldri kjent den for da er den så høyt oppe..

men sånn som den var i dag har jeg aldri kjent den før da... men kan jo være den forandrer seg utover dagen da.. he:)

jeg får nok ta en ny test i morgen tidlig, viss jeg gidder å bruke penger på det... de er jo så dyre atte, og de blir jo alltid negative.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp tester på nettet så er det ikke så dyrt....og når du får positiv test så bruker du en skikkelig test - f.eks CB....som en bekreftelse på resultatet fra billig strimlene...

www.billige-tester.com

www.hurtigtester.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...