Gå til innhold

Yes, det er liv i magen min!

!Mia!

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjekt å se at det er så mange andre nygravide her. Er i min 6 uke og holder på å sprekke for jeg har lyst til å fortelle det til hele verden, men så har jeg fått munnkurv av min samboer til 12 uke... forstår det, men har ønsket dette barne så lenge og er derfor så glad. Det var godt å oppdage denne siden og se at vi er flere i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Nettop kommet inn her jeg også, er i min 5 uke..

Har dere barn fra før av??

Har også lyst til å fortelle det til alle, men har i likhet med deg fått munnkurv av samboern.. hehe, ihvertfall til vi har vært hos legen. Tror nok jeg må fortelle det til mamma ihvertfall etter det.. :)

Har du vært hos legen enda??

Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også.

Ja, jeg har en gutt på 4,5 år. Han ønsker seg en bror eller søster for de fleste i barnehagen har fått det. Så jeg gleder meg til å kunne fortelle det til ham.

Har fått legetime i mai, men har testet positiv på urin hos legen.

Jeg regner med at det blir som sist gang hos legen; underlivsundersøkelsen (som er så rasende festelig), blod trykk og blodprøver.... hvis jeg ikke husker feil.. begynner jo å bli noen år siden sist.

Er det deres første barn?

Planlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer =0)

Taushetsplikten har raktnet fullstendig her i gården. Vi fortalte de nærmeste først....men nå vet visst snart alle det. Utenom de på jobb....og de får vente litt til. Er 8+1 i dag.

Lykke til med svangerskapet og god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hadde det bare vært opp til meg hadde alle visst det nå... tiden går liksom så sakte når man brenner inne med noe..

Lykke til til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har også en gutt på 4,5 år. blir 5 1.juni. tok testen for en halvtime siden. 2 streker!!!

Det er ikke lett å holde kjeft, vil jo bare utbasunere det til hele verden!

har termin 4.12. når har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er flere med litt eldre barn fra før her. Jeg har selv en sønn på 5 år, men han har faktisk aldri snakket om at han har lyst på noen søsken. I det siste har det likevel blitt endel snakk om babyer i mager, for den ene barnehage"tanta" er gravid og var sykmeldt de tre første månedene pga kvalme, så det skal bli moro å fortelle ham at det bor en liten en i min mage også. :)

Jeg har termin 4.11, så jeg ligger litt foran dere. Jeg har nesten klart å holde tett om det, bortsett fra tre venninner (som fikk vite det så og si samme dag som jeg tok testen) og et vennepar av mannen min som feiret første halvdel av påsken med oss. Neste uke skal foreldre og søsken få nyheten. Det gleder jeg meg til... Jeg lurer bare på hvordan jeg skal si det denne gangen... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Er i min 5 uke, 6 uke på tirsdag...

Er kjempe spent og er så kjekt at man kan dele erfaringer her inne med andre :)

Har fortalt det til besteforeldrene til frøet mitt,de ble kjempe gla...

Så nå må det bare vokse og gro så er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...