Myra Skrevet 15. april 2006 #1 Del Skrevet 15. april 2006 Er det noen andre som har det sånn. Han har vært så grei til nå, men nekter plent å ligge noe mer etter fem og det har han holdt på med i ei uke. Noen som har tips? Håper det er en periode, for kl fem er natt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 15. april 2006 #2 Del Skrevet 15. april 2006 nei sånn har vi hatt det lenge, men nå ser det ut som hun drøyer det til seks... Ingenting har hjulpet her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødeklar_ja! Skrevet 15. april 2006 #3 Del Skrevet 15. april 2006 Samme problemet her, han våkne som oftest klokka 5 og skal ha mat, noen ganga får æ han til å sove til klokka 6 men som oftest vil han opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 15. april 2006 #4 Del Skrevet 15. april 2006 hva med å legge dem litt senere på kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 15. april 2006 #5 Del Skrevet 15. april 2006 Enig med Beri. Thea har sovet lenge hele tiden, men plutselig ble det kjempetidlig, alt fra fem til seks. Det syntes jeg var grusomt. Da har jeg henne heller oppe litt lengre. Så nå sover hun en liten lur på ettermiddagen også. Legger seg alt mellom 1930 - 2100(sjelden det blir så sent da). Som regel mellom 1930 og 2000. Heller det enn opp kl. fem, for da blir jeg "tullat i hue" ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 15. april 2006 #6 Del Skrevet 15. april 2006 Ser du får tips om å legge ungen senere. Den KAN hjelpe - men ha i bakhodet at det slett ikke er sikkert - men verdt å prøve er det jo uansett. Eldstegutten min sto opp mellom fem og seks fra han var rundt 10-12 måneder til han var rundt halvannet år. Vi prøvde alt - også å legge senere - men den eneste effekten vi fikk ut av det var at han var trøtt og sur i tillegg til å være tidlig oppe... Noen unger er grusomme morgenfugler dessverre. Gutten min er 7 år nå - og sover sjelden lenger enn til kl. 7 (men nå trenger vi ikke stå opp sammen med han heldigvis :-)). Hvordan reagerer han om du hiver en haug leker oppi senga hans om morgenen? Klarer han å leke litt mens du slumrer litt - eller blir det full krise? Vi klarte å utsette "stå-opp-tiden" litt ved å gjøre dette. Det ble jo ikke så oppløftende innlegg dette her - men fordelen med morgenfugler er jo at de er blide og glade om morgenen (i motsetning til B-mennesker som meg...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 16. april 2006 #7 Del Skrevet 16. april 2006 Jonas våkner 4.35.. hver morgen. har gjort dette i 2 mnd nå ( han liger i senga våres og sovner ofte igjen i 6 tiden... sover da i 30 min.. så står vi opp...... og vi har prøvd alt.. Han legger seg kl.19.00.. vi har prøvd å legge han kl 20.. men da er han overtrøtt og det tar lang tid før han sovner.. og han sover mye dårligere igjennom natta også... Har hørt at dette er en periode vedlig mange barn går igjennom i denne alderen.. så vi får håpe at det går fort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 16. april 2006 #8 Del Skrevet 16. april 2006 Å legge han litt senere har hjulper hos oss iallfall...La han en time senere om kvelden .Det sier seg jo litt selv også, vi sover jo og lenger hvis man legger seg senere...iallfall gjør de fleste det.. Vi sover til halv åtte. Får som regel pupp i 5-tida, så er det rett i seng igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 20. april 2006 #9 Del Skrevet 20. april 2006 har samme problemet her, han er altid oppe før 6... men somregel oppe mellom 05.30 og 05.45 :(:( *snufs* jeg har prøvd legge han seinere men som noen sier over her så fikk jeg bare en sutre unge for han fikk for lite søvn så nå er vi tilbake til legging klokka 19.30 (ca) og like tidlig oppe.... det er altfor tidlig men jeg prøver og trøste meg med at nå som vi kan være mere ute blir han sliten av all den friske luften hihihi *er lov og håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå