Gå til innhold

Juli: falsk krupp??

2gull!

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med det?? vi kom hjem fra påsketur sent i gårkveld, og da gutten min på 9 mnd hadde lakt seg, begynte han å hoste forferdelig stykt!! Han fikk to hodeputer så han nesten satt og sov, og det er kaldt på soverommet! Ellers er han i ganske bra form. Smiler og krabber rundt her! Lett forkjølt, og litt lite matlyst,men ellers bra! Håper noen kan svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...stakkars dere...

Ingen av mine unger har hatt det MEN jeg har tre yngre søsken som har hatt dette. Det er bedre å legge noen tykke bøker unger beina på senga i hodeenden enn masse puter.

Kaldt på rommet er viktig ja..Og om de får anfall så enten gå ut (om det er KALDT luft ute..) Eller gå inn på badet å sett på dusjen på det varmeste (pass ungen for vannet) Og sitt på badet så ungen får puste inn dampen. Om du har Cosylan hostesaft (sterke saker) så gi bittelitt av dette..(ca 1 teskje) ...Og ring lege å hør om dere trenger sjekk eller ikke.

Det er helt jævlig da det står på, men det går over og er sjelden farlig..selv om det er kjempe-ekkelt å høre på.

Kommer som oftest sammen med at de er forkjølet eller som på min yngste søster (er nå 9år) dahun var i røykfylte rom. Eller hos folk som ellers røyka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...