Gå til innhold

!!!!! hjelpe meg !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror kanskje jeg har hatt mine første kynnere !?

Satt i sofaen, eller lå i sofaen og så film, plutselig strammer HELE magen seg, helt fra puppene og ned til skambenet omtrent - og helt ut til sidene. Det presset og strammet seg og magen ble KNALLEHARD på en måte....nå er det 40 min siden, men er fortsatt "stramt/hardt" på magen, men har roet seg. Da jeg skulle prøve å reise meg gjorde det så vondt at jeg fikk tårer i øynene....merket at jeg pustet rart og det var som om hele magen ble knallhard og stram og hadde en slags krampe...helt rart og veldig ekkelt. iallefall klarte jeg ikke å reise meg, samboer måtte hjelpe meg opp....og når jeg kom opp klarte jeg ikke gå, da det presset så ekstremt.

Er dette kynnere eller hva tror dere ?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som kynnere ja, hvor langt er du på vei da??

Mange er plaget med dette "tidlig" i svangerskapet, noen får beskjed fra legen sin om å ta det mer med ro. Snakk med legen din for å være på den sikre siden.

Skrevet

Normalt det, jeg har hatt det i dette og det første.... Men man skal ta det litt rolig, spesielt når det er så tidlig :)

Men en deilig følelse da, kroppen jobber med å gjøre seg klar :D

Skrevet

Ja okei ! Kom til å tenke på at det kanskje er fordi jeg gikk tur leeeeeeeeeenge igår ! Og har ikke gjort dette på lenge, altså ikke denne typen langtur ! Skal passe på etterhvert !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...