Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #1 Del Skrevet 14. april 2006 har så lysst å kunne "vise" magen min, men tørr jo ikke det før det ser ut som en gravid mage..er bare 7+2 nå da, men gleder meg sååå masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yvonne79♥ Skrevet 14. april 2006 #2 Del Skrevet 14. april 2006 Hei Jeg er bare 7 uker, men har allerede skikkelig mage, er veldig oppblåst, så det er jo bare derfor. Har en datter fra før, og da fikk jeg mage ganske tidlig, ca rundt 11 - 12 uke. Har hørt at den kommer enda fortere når man har gått gravid før. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, den kommer når den kommer, dessuten kommer du til å le godt når du leser dette innlegget igjen om 7 måneder... hehe... Lykke til med den voksende magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #3 Del Skrevet 14. april 2006 hehe, ja kan tenke meg at jeg jør det ja, men er jo så veldig spennt på alt nå i begynnelsen...tenker jo knapt på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå