Gå til innhold

September: har deres små gull begynt å vise intr for å kose med mamma/pappa?

Anbefalte innlegg

min er så søt, han tar tak i meg og liksom susser på kinnet, eller hvor han nå enn treffer meg i fjeset...

faren er så snurt pga han gjør ikke det med ham enda..hehe bare snur seg bort, men med en gang jeg nærmer meg så kommer armene og han tar godt tak rundt hodet mitt for å liksom kose....

Fortsetter under...

Åja....Trym er en skikkelig kosegutt. Det er helst meg som får de gode, våte kyssene, men pappa'n, tante, besteforeldre osv får også smake innimellom.

Spesielt hvis jeg har vært vekke fra han en liten stund, så er mottakelsen våte susser på kinnet. Han tar tak med begge hender (gjerne i håret da, så det lugger litt), åpner munnen og suger seg fast..... hehe

Nei,jenta mi har ikke tid til å sitte stille,så her er det lite kosing :-(

Helt rart,storebror var likedan... Også jeg som er så kosesyk!!

Men hvis jeg stryker henne i nakken,blir hun helt stille og bare sitter og nyter. Det elsker hun :-)

hehe har dem samme soft spot og*ler*det digger christian og*flirer*men han er en ordentlig kosegutt=)og det passer meg utmerket...

Så gøy da! ;-)

Jeg har ikke mistet håpet da...storebroren har blitt en kosegutt etterhvert,og nå sitter han gjerne på fanget og koser.

Så det kommer nok! Må bare ikke gi opp,og jeg koser med henne selv om hun ikke har tid til å kose tilbake! Hehe...

Annonse

Hehe!

Eg kallar berre Ask for "lille algefisken" eller "lille iglen" min til tider... Som nokon andre bekreiv så flott her så tar han tak i håret eller ørene mine, gapar opp og suger seg fast på kinnet eller haka mi.

Men om det er suss eller matjakt er ikkje godt å seie. Nusselig er det i alle fall ;o)

Tuva elsker å kose! Dersom hun står i fanget vårt, så tar hun tak i ørene eller kinnene våre og suger seg fast i kinnet vårt. Ellers så er hun veldig glad i å ligge mot skulderen til både meg og samboeren min. Da snur hun hodet slik at det ligger inn mot halsgropen. Så ja, vi har fått en koseunge. Godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...