Gå til innhold

Når kan jeg ha sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og pappa`n lå å koset oss litt i stad når baby endelig sov litt, å da kom jeg på at jeg ikke har hørt når man kan begynne å ha sex igjen etter fødsel! kan man bare sette igang når man føler for det? eller må man vente en stund?

Skrevet

Når man føler for det!! :) Anbefaler at man venter i 6 uker pga renselsen (infeksjonsfare), men før den tid er det bare å hoppe i det (med kondom). Vi prøvde etter 3 uker, og det var ikke no vondt i det hele tatt..Bare litt tørt, så jeg anbefaler glidemiddel;-)

Skrevet

Jeg hadde bare etter noen dager, men jeg tok KS.. Alt etter hva du føler selv.. Bare og bruke kondom dersom renselsen ikke er ferdig enda.. :)

Skrevet

vel jeg har hørt at man skal vente til etter 6 ukers kontrollen, men jeg kjenner folk som har gjort det bare etter 2 og 3 uker, så det må du nesten se ann selv, men tror det er lurt å vente til etter kontrollen, "ting" må jo få komme seg på "plass"..hihi

Skrevet

Forstår ikke at folk orker å tenke på sex engang jeg så kort tid etter en fødsel.

Skrevet

hehe fikk beskjed av hu som skrev meg ut at jeg kunne fint gå hjem å knulle mannen min om jeg ville...heheh jeg satt som lammet...hadde ikke tenkt tanken på sex en gang, hadde jo nett fått en baby ut der nede*grøsse*men det var hennes ord så*ler*venta vel i 5 uker=)men da følte jeg meg klar for det igjen...

Skrevet

Ventet nesten 4 uker vi.. Da hadde jeg sluttet å blø og stingene var grodd. Merket ingen forskjell fra før vi.

Så mitt råd er å gjøre det når en føler en er klar for det=o)

Skrevet

Etter 5 uker tror jeg vi hadde sex igjen. Husker ikke helt.. men det var ikke så lenge etter fødsel iallfall, for jeg blødde ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...