Gå til innhold

Min 4 mnd gammel jente er bare intr i å se seg rundt! Vil ikke se på mamma'n sin..:-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...er det ikke fint det da?

Tenk at du har en våken liten skapning som faktisk viser intresse for at det finnes en verden rundt henne.

Hadde vel vært værre hvis hun ikke hadde vist intresse vel?

Det er jo normalt at de er nysgjerrige på den alderen. Alt er nytt. Får du ikke "kontakt" med henne på stellebordet eller om du står over henne når hun ligger? Hvis jeg holder mi tulle på 4 mnd i fanget e.l. så får jeg sjelden øyekontakt. Da er alt spennende.

Jo, jeg får kontakt med henne hvis jeg jobber veldig for det. Da smiler hun ofte. Men synes det er så sjeldent, og kort tid av gangen..Men det er vel så det er at alt annet er mye mer spennende:-)

Hovedinnlegger

Annonse

Gutten min har vært fæl til å ignorere meg f.eks. når vi er på babysvømming. Da er halve poenget egentlig at babyene og mammaene skal kommunisere litt, slik at babyene får med seg hvilke øvelser man skal gjøre, tegn om at nå skal man dykke osv.. Men gutten min er som regel altfor opptatt med å følge med på alt det andre: Vann, lys, lyd, masse andre mennesker. Uansett hvordan jeg vrir og vender på ham så er det sjelden han møter blikket mitt.

Men når vi er i dusjen etterpå, ja DA er han med. Tuller og ler og koser seg.. Han er 5 mnd. nå, og har vært slik leeeenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...