Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønn på 6 mnd. Har bæsjet 11 ganger de siste to døgnene. Han bruker ikke å gjøre det så ofte. To ganger om dagen som regel... Kan det være noen tenner på gang? eller noe annet. Virker frisk, og avføringen er ikke hard eller tynn... noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Min datter har også bæsja noe helt utrolig de siste dagene, og hun er midt i frembrudd av den venstre tanna oppe! Kanskje det er en sammenheng? Husker desverre ikke hvordan det var med de to nede i munnen, koblet ingen sammenheng i alle fall! Men nå er jeg sannelig på saken! ;-)

Sønnen min har fått 6 tenner og holder på med to til nede og han har bæsjet noe vannvittig hver gang. også har han blitt veldig sår for det er liksom ikke sånn vanlig bæsj, den er liksom sånn sandete..

Spurte helsesøster om dette og hun sa det var vanlig.. Så du trenger ikke å bekymre deg for det, det er normalt.. de sikler ofte mye også.. og biter på alt.

Datter på 7 1/2 her som måtte bytte bæsjebleie 7 ganger i går.. Har vært sånn de 2-3 siste dagene nå.. Pleier ikke¨å være sånn,tenner på gang her også? Ikke no utslett,feber eller annet. Men litt mer urolig om kvelden enn vanlig når hu skal legges..

Hei,

her skjedde det ingenting i bleien da han fikk sine to første.. Men nå de siste 2 ukene har han hatt avføring alt fra 3 til 7-8 ganger pr. dag! Begynt å bli litt LEI av å skifte bleier nå, ja. Han bæsjer nå stort sett ved hvert måltid, bortsett fra på natt.

Dette startet etter at han i noen dager hadde vært SVÆRT grinete.

Så jeg håper det kommer flere tenner snart!

Annonse

Jente på 9,5 mnd her- ho har ingen tenner foreløpig, men jeg håper virkelig at det er noen på vei nå. Di siste dagene har hun bæsjbleie "hele tiden" og bæsjen er sennepsgul, snodig i konsistensen og har ei helt for jæv...lig lukt.

Ho er sutrete om dagen, biter på alt og skal bære til mamma.

Håper, håper det kommer ei tann snart.. Savner ungen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...