Gå til innhold

Nå er jeg så lei av oppkast og diare... Han blir jo ikke fresk...=(

Anbefalte innlegg

Han er 5 mnd., og siden tirsdagen har han kastet opp å hatt diare... Bare i dag har han spydd ned hele sengen min .., vippestolen og gåstolen... Han har bæsjet gjennom alt av klær 3 ganger... Alt hoper seg opp...=(

Mannen er borte på jobb frem til mandagen.., og nå er jeg bare så sliten...

Kan du ikke bli frisk lille gutten min...=)

Fortsetter under...

Ville tatt en tur til legen jeg også. Har du prøvd GEM? Fås kjøpt på apotek. Er ikke 100% sikker på om d kan gis til så små, men det får du nok høre. Det er fint ved diare/oppkast for å unngå uttørring. Har du ikke noen som kan avlaste deg litt slik at du får sovet noen timer da? Ville nok gjort deg godt. God bedring i hvertfall. :-)

Tips: legg håndduker over leketeppe, vippestol etc. Så er det bare å slenge de til vask om han skulle gulpe på dem. Mye lettere å vaske et par håndduker enn trekk på vippestol ol. ihvertfall. ;-)

.......jeg kommer fra legevakta nå ;/

Tøtta mi på 5,5 mnd har spydd, bæsja, gulpa, nekta å spise all maten sin, og skreket i to døgn, og legen kunne fortelle meg at det går en standhaftig utgave av omgangssyke i midt-norge akkurat nå.

Fikk beskjed om å passe på tøtta slik at hun fikk i mat, og fikk jeg ikke i henne mat, så måtte jeg få i henne vann..........

Og ta tempen innimellom.

Fikk beskjed om at hvis hun ble værre, og ikke tok flaske eller eventuelt vann med teskje skulle jeg komme tilbake.

Takk for svar...=)

Jeg skal til mine foreldre i morgen.., og kanskje legge meg litt på sofaen mens de underholder han...

Mannen min er som sagt på jobb og har med seg bilen.., så ikke lett å komme seg rundt med begrenset buss forbindelse i påsken...!!

Var hos legen på Onsdagen da han i tilegg hadde 39.3 i feber ... Han mente at han "skape seg".., jeg ble irritert og han sjekket og tok da prøver.. Alt var bra.., men skulle komme ned igjen om feberen kom over 39 igjen.. Noe den ikke har gjort.., holder seg på rundt 38.5...

Han får i litt seg væske.., men skal følge med ang. uttørking...=)

Drar til legen igjen uansett om oppkast og diare ikke har gitt seg innen et par dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...