Gå til innhold

J AM BACK,tror jeg da. .

Anbefalte innlegg

HEI OG HÅ. .

håper at alle koser seg skikkelig i påska og kommer tilbake med nytt pågangsmot når d gjelder prøving..

vi har vært på Lillehammer og kosa oss ,selv om d var regnfylte dager. nå er jeg klar for jobbehelg,selv om d ikke var d jeg hadde mest lyst til å gjøre i helga. når d gjelder prøving så tar jeg d HELT KULI og venter til neste mens er overstått og alt av prøver er besvart. . MEN DA,FOLKENS,SKAL JEG BARE SI DERE AT DA BLIR D PU... BÅDE MORGEN, MIDDAG OG KVELD. hehe! gubben er max klar og har nesten mere iver enn d jeg har,så jeg må nesten le av han. .så i mai når alt skal blomstre,ja,da blir d full fres annenhver dag og klaffer d ikke da så blir d ihvertfall årets nedtur. vi skal ihvertfall ikke gå glipp av noe EL,d er sikkert. .så fremt at d er noe da. . så ingen skal komme her å i at vi ikke står på. .

fortsatt GOD PÅSKE ALLE SAMMEN. .=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4763534-j-am-backtror-jeg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann gammelmamma =)

Bra å høre at du forstatt er ved godt mot!!

Når får du svar på prøvene da?

Håper du snart får sette igang med kosen =)

Og så får du prøve å ha en god arbeidshelg, selv om det er kjedelig å måtte jobbe nå i påskehelga.... men det blir jo litt mer penger av det da =)

Hei ia69.

jeg regner med at jeg får svar nå etter alle helligdagene er over. jeg har jo ringt en gang allerede men da var d ikke klart enda. gubben har oxo levert sædprøve så den får vi vel ikke svar på før etter 2 uker,så her er d bare å smøre seg med tålmodighet. .så inntil da så tar jeg alt med knusende ro. .

forresten, idag våkna jeg etter nattevakt til lukten av nystekte vafler..=) da hadde mannen min og jenta vår stekt vafler på verandaen i godværet. og han ga oxo streng beskjed om at middagen skulle han lage og d blir lammelår med fløtegrat.poteter. .vet ikke hva han pønsker på,om d er litt xtra sengekos eller. .

hehe!

fortsatt god påske. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...