Gå til innhold

Oktober: Dere med barn fra før

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha min tredje og denne gangen kjente jeg liv i uke 12. 100% sikker, er bare ett år siden lillegutt ble født så jeg vet hvordan det føles. Syntes det var veldig tidlig, men har hørt andre også.

Husker faktisk ikke med de to andre...

Er i uke 12 nå å har allerede kjent liv. Men de sier jo at flergangsfødende kjenner det "raskere". Vet hvilken følelse det er liksom. Med Emilie kjente jeg det ikke før i ca uke 17 tror jeg, tok iallefall veeeldig lang tid, men når det først kom, så var det til gangs!!

Hallo :-) Har en liten gutt som blir to år kommende juli, og med ham kjente jeg tydelig spark allerede i uke 13. Nå er i 14.uke med nr.2, og kjente første tydelige spark i 12.uke. Har ikke kjent noe sånn tydelig de to siste ukene, men heller små "krusninger" :-) Det synes å være veldig forskjellig når man først kjenner spark fra "blinpassasjeren". Etter hva jeg hører er det jo normalt at det varierer med iallefall 10 uker. Det er bare å glede seg til denne spesielle kontakten :-) Ettervert vil vel de fleste til tider synes det blir i meste laget, med kraftige spark til alle døgnets tider :-)

Annonse

Forrige gang jeg var gravid kjente jeg liv første gang i uke 16. Det var bare et lite spark, og så kjente jeg ikke noe særlig før litt senere, uke 18-19.

Nå er jeg snart 16 uker (15+4), og tror jeg har kjent liv i et par uker. Det er litt vanskelig å si om det virkelig er det, for bevegelsene er litt "diffuse", ingen tydelige spark ennå, men kjenner liksom at det "er" noe der. Særlig om kvelden, og når jeg ligger i sengen og skal sove. Gleder meg veldig til jeg kjenner det ordentlig, litt senere, det er veldig spesielt!!

Første gang kjente jeg liv i begynnelsen av uke 17. Denne gangen begynte jeg å kjenne liv i slutten av uke 13. Mye lettere denne gangen å vite hva jeg skulle kjenne etter :-) Er 16+4 nå og kjenner liv hver dag -herlig :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...