Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Har kun brukt Pampers Active Fit og har vært kjempefornøyd med dem. De har bestandig luktet litt stygt, men den siste pakken jeg kjøpte lukter rettt og slett for jævlig. Er redd for at det er en eller annen produksjonsfeil og at det skal gi utslett på gutten min. Det er også en annen type "stoff" i bleien enn hva det var før. Er det noen som har sett det samme???? Kjøpte forresten en sånn billig jumbopakke på Rema 1000, kan det være at de har dårligere bleier enn de andre butikkene??? Anonym
Luca Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Åh, det kan jeg skrive under på! Og jeg gremmes hver gang jeg putter på disse bleiene på barna mine....men de er jo så supre i passformen..sukk. Det er så utrolig synd at Pampers putter greier i bleiene sine. Har ikke merket at de har luktet noe mer nå enn før, men den siste pakken jeg kjøpte på Rema var litt anderledes. Det var liksom netting i det øverste laget i bleia, mot tidligere et tettere lag..skjønner ikke hvorfor det. Nettingen syns enda bedre når det kommer avføring i. Noen som har merket det?
winneboo Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Kan det være derfor jenta mi lukter så rart? jeg bruker oxo disse bleiene å syns det lukter så sterkt av henne der nede. Var redd hun hadde UVI.....noen som vet?
mammadalt...;-) Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 dette la jeg og merke til i dag!! akkurat som sånn netting bak i bleia.... men sånn er det jo med pampers våtserviettene og... i noen av pakkene er di heilt "fine" mens i andre pakker så er di "prikkete" liksom og lukter sterkt, sprit eller noe..... noen andre som har merka det?
Gjest Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Ja......jeg trodde de hadde "fornya" bleiene jeg da... (er på min andre pk nå). Men syns det var litt rart at det lukta funky. Kanskje det er en prod.feil?!
M&O+1 Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 jeg bruker alltid disse bleiene - har ikke merket noe?!
EvaS Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Hei! Vi bruker også de, eller ikke Active fit men de andre. Kjøpt på Rema i Jumbo packs. De siste par dagene har jeg merket noe sterk lukt på dem... Jeg er bare redd for at de bleiene de selger SÅÅ utrolig billig har noe galt med dem, slik at de (Pampers) vil bli kvitt dem fort... Hm. Men problemet er at de er virkelig såå mye billigere, ikke sant.... Er helt fortvilet, jeg...
cheni Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 Jeg syns det lukter litt kjemisk på en måte.... Ekkelt!
Vektjenta Skrevet 14. april 2006 #10 Skrevet 14. april 2006 Stinker og tidvis mye av jumbobleiene, skikkelig ekkel kjemisk lukt. HAr vurdert å maile pampers for å spørre hva de tilsetter bleiene siden de stinker så grusomt
Luca Skrevet 15. april 2006 #11 Skrevet 15. april 2006 Jøss, da syns jeg alle skal gjøre det...maile Pampers og spørre hva i all verden som skjer?? Jeg bruker og har aldri brukt våtservietter på barna mine pga parabener som de tilsetter de, og er veldig nøye med hva av kremer som brukes på barna(bruker bare Weleda og babyline) Så hvis Pampers tilsetter noe som ikke står på pakken, blir jeg skikkelig skremt. *Inn på sidene deres nå*
Gjest Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Nå har jeg også mailet til Pampers. Tør ikke bruke bleiene før jeg vet årsaken til den grusomme lukten. Er helt enig i at det lukter kjemisk, skummelt synes jeg. Oppfordrer alle til å sende en mail
Gjest Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Det er vel lotion i pampers-bleiene, men skal ikke være noe mer tror jeg?! Synes uansett ikke det lukter værre av pampers enn libero. Og libero lekker og hun får utlett av de, men pampers er helt supre. Har kanskje vært borti en eller to bleier som har lukta kraftig. på over 9 mnd, så det er da ikke noe jeg tenker på, nei.
beri Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 Må dere slutte å være så hysteriske..HAdde de vært farlige, så hadde de ikke solgt dem
Luca Skrevet 16. april 2006 #17 Skrevet 16. april 2006 Sier beri som drar hysteribegrepet til nye dimensjoner.....
Luca Skrevet 16. april 2006 #18 Skrevet 16. april 2006 Tenker da i forhold til andre tråder tidligere da...for de som ikke har fått med seg det:-)
Vektjenta Skrevet 16. april 2006 #19 Skrevet 16. april 2006 I min mail la jeg forresten med linken til denne tråden. Svigermor kommenterte også lukta, og hun er ikke akkurat den som bryr seg om sånt.
beri Skrevet 16. april 2006 #20 Skrevet 16. april 2006 er det noen som IKKE er hysterisk her inne, så er det vel meg...
Makka Pakka Skrevet 16. april 2006 #22 Skrevet 16. april 2006 Jeg synes også at de luker verre enn de andre bleiene. Dessuten får dattera mi bleieutslett av Pampers, særlig Pampers Active Fit. Jeg kjøpte en sånn dobbel-pakke på Rema 1000 men bruker de kun innimellom for å få brukt de opp.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 16. april 2006 #23 Skrevet 16. april 2006 samme med meg også.. kjøpte en jumbo palle på rema.. lukter litt sykt av den når ho har brukt den. men ikke om vi bruker andre bleier.. men har liksom blitt litt yndling disse bleiene da.. for dem er gode bortsett fra lukta
go`mor Skrevet 16. april 2006 #24 Skrevet 16. april 2006 Vet ikke om jeg har dårlig luktesans, men jeg har aldri kjent noen lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå