Enitsirk79 Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Er veldig glad i te og har lagt merke til at noen typer te er gunstige i prøveperioden og andre er ikke bra i det hele tatt. Har fått med meg at grønn te skyller vekk folaten. Har dere noen god oversikt på dette?
Chiquita Bananas Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Glemte helt ut at jeg ikke burde drikke te, mens jeg prøvde. Så jeg drakk en kopp sterk te til dagen på jobben....og er gravid. Begynte å drikke den måneden det skjedde... Har og hørt fra andre at jenter som drikker te blir lettere gravid ;o) Leste at grønn te er bra, mens man prøver.....
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Jeg har lest at litt te er bra når man er prøver,, men ikke mere enn noen kopper for dagen.. Tror at over 5 kopper dagen er usunt.Selv holder jeg meg til 2 kopper dagen. Jeg drikker svart te, altså te uten noe i,, men ikke veldig sterk te.. Her er det jeg har lest: Visste du at om du drikker mer enn 3 kopper kaffe, 6 kopper te eller 7 flasker cola, reduserer din mulighet for å bli gravid med 26 % ? 35 % om du drikker 7 kopper kaffe eller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå