Gå til innhold

Hvor gammel var deres baby da dere lot noen passe for første gang?

Anbefalte innlegg

Når lot dere noen passe babyen for første gang? kun for noen timer?

vurderer en tur ut på kamp den 22 april...og lille gutt er da bare 6 uker...har ikke lyst å la noen passe han...men har billetter til kampen.,..og de kostet 400 kr stk...og har så lyst å gå......

Fortsetter under...

Nå ammer jeg, så da er det ikke aktuellt å være lenge borte fra lillesnupp de første 6 mnd. Så det lengste jeg er borte er et par timer på shopping mens hun er hjemme med pappaen sin, og fordet om jeg vet hun ikke er sulten før om feks 3 timer så stresser alikevell:-)

Når barna er så små så orker jeg ikke å styre med flaske for at jeg skal komme meg bort, tror snupp syns det er best med puppen min:-)

Annonse

Ja, da stiller saken seg litt anderledes. Har ikke råd om det da, siden det for meg er uaktuellt og en problemstilling jeg ikke har tenkt over. Det er nok lettere å få feks besteforeldre til å passe en baby som får flaske, og er det en liten stund så går vel det bra tenekr jeg.

Han var 6 uker gammel. Mormor passet David mens jeg og pappaen spiste på restaurant og gikk på kino :o) Jeg hadde sørget for å pumpe så han fikk mm på flaske. Det gikk helt strålende det, babyen hadde det fint og mormoren storkoste seg! Jeg klarte å begrense ringingen til tre ganger.. hehe

jeg måtte la mamma passe gull jenta mi når ho bare var 1uke gammel for jeg hadde oppkjøring. ikke lett være vekk fra henne ¨så tidlig. men det viktigste er at du stoler 100 % på de du overlater baret m.

etter noen dager vi hadde kommet hjem fra sykehuset så satt mamma og pappan min barnevakt.. bare i 3 timer.. mellom amme pausen.. gikk veldig fint det.. sov hele tiden.. vi dro på kamp.. noe som var godt for oss siden vi hadde vært på sykehuset i 6 uker... hun kom 9 uker fortidlig..det var med hun størsta det da.. med hun minste så husker jeg ikke når det var første gangen at dem satt barnevakt for noen timer.. men hun var gammel hun ja.. siden vi bor så langt unna dem denne gangen..

Lillegull var hos farmor ett par timer da jeg var på 6 ukers kontrollen hos legen. Da var han ca 7 uker.

Synes det var litt rart, men det var også litt deilig og bare være meg igjen også, selvom jeg bare skulle til legen. :)

Annonse

Min lille prins hadde kolikk til han var nærmere 4 måneder. Og sta som jeg er ville jeg ikke at andre skulle ha han da. For følte det ikke hadde vært noe trivelig for dem. Derfor var han ca. 3 1/2 - 4 måneder første gangen vi satte han bort. Da natta han over, og det gikk mye bedre enn forventet å være borte fra han. Følte det naturlig at mine foreldre passet han først, siden min mor jobber i barnehage og er godt vandt med små bebiser. Er jo en stund siden svigers hadde små. ;-)

Jenta mi var 1 uke første gang hun ble passet. Da var hun hos foreldrene mine mens jeg og pappaen gjorde noen ærender. Hun sov de 3 timene så det var ikke noe prob.Både mammaen min og pappaen til vesla hadde henne alene 2-3timer mange ganger etter dette.

Første natta hun var borte var hun 7 uker å sov hos pappaen sin.

Når hun var 3mnd sov hun hos mamman min.

Jeg fullammet til 6mnd så det var ikke noe problem å være borte fra henne å la henne få flaske selv jeg om jeg bare ammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...