Gå til innhold

Er jeg litt tullete?

Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kvier meg litt for å bli med på barsel gruppe. Det er fordi jeg er litt redd for å være den eneste som ikke ammer. Er redd for at de andre skal se ``ned`` på meg for det.Det er ikke noe jeg har valgt selv, så det plager meg mye at jeg ikke kan. Det er sikkert bare tull av meg å tro det. Er det fler som ikke ammer som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg ammer selv, men ville bare si at det var flere i barselgruppa mi som ikke ammet, og det var ingen som tenkte over det- hverken andre mødre eller helsesøstre. Syns ellers det var flott med barselsgrupper og anbefaler det på det sterkeste!

Skrevet

hei. har ikke noe med saken og gjøre men leste at du bor i maura engang. stemmer det?

jeg bor det...

Skrevet

Stemmer at jeg bor i Maura. Har en datter på ni uker.

Skrevet

hvor da?:) jeg bor rett ved texaco.

Skrevet

Jeg bor ved siden av Hoel gård. Det ligger rett etter rundkjøringen på andre siden av Maura, mot Nannesatd. En grusvei til høyre. Har adresse Nannestadvn.

Skrevet

ok:)

vet hvor det er sånn ca:)

Skrevet

hei

du må da ikke tenke på det... jeg ammer ikke og ingen som har sagt noe til meg... vi er 6 mammaer i gruppa og jeg er den eneste som ikke ammer... ikke bryr jeg meg heller... det beste for meg er det beste for barnet mitt...

Skrevet

Hei! jeg bor også i maura.. Ville bare si at det er noen i barselgruppa mi også som ikke ammer, og det tenker ikke jeg over!. Jeg anbefaler på det sterkeste å bli med på barselgruppe!!

Skrevet

Det må du ikke tenke på. Jeg ammer selv, men ser absolutt IKKE ned på de de som ikke ammer. Vet det finnes mange ulike, gode grunner for å ikke amme. Og du må ikke se ned på deg selv for at du ikke kan amme.

Klem

Skrevet

Jeg er den eneste i min barselgruppe som ikke ammer i det hele tatt, men av 6 mødre, så er det ingen som har vært i stand til å fullamme. Bli med på barselgruppe. Det er utrolig flott å ha andre som opplever hvertfall mye av det samme som du gjør.

Skrevet

ammet ikke forrige barn jeg heller..var ikke noe ubehagelig å være med i barselgruppe av den grunn.. Ingen som bryr seg om det:o)

Skrevet

har ikke ammet i heletatt jeg.....lillegutt er nå snart 5uker,...heller ingen planer om å amme

Skrevet

Ikke tullete i det hele tatt..

I gruppa der jeg går, er det også noen som ikke ammer..

Tenker ikke over det en gang..

Skrevet

tror det er viktig for deg å innse at det ikke er noen skam å ikke amme,da vil du heller ikke grue deg for slike sammenhenger.jeg har aldri ammet,og aldri tenkt over at det er negativt...

i min barselgruppe er vi to som ikke ammer:-)

jeg syns virkelig du skal bli med, og jeg kan love deg at de andre ikke ser ned på deg......og hvis det er noen idioter der som gjør det,er det de det er noe galt med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...