Gå til innhold

Lekegrind med sprinkler

Anbefalte innlegg

Snuppa har nettopp fått seg fin lekegring i tre. Fant henne i går med beina godt plassert mellom sprinklene. Jeg er jo en hønemor og ble med en gang bekymret for at hun skulle sette fast beina mellom sprinklene mens hun f.eks vred på overkroppen med det resultat at beina knekker. Planlegger nå å sy sprinkelbeskytter til lekegrinda, men da vil hun jo ikke se oss (har lekegring med regulerbar bunn og har henne nå i sofahøyde). Noen som har erfaring med lekegrind og bein som stikke utenfor. Går det bra? Bekymrer jeg meg unødig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4761256-lekegrind-med-sprinkler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en slik lekegrind. Da mini var mindre hadde han en kort periode der han stakk beina ut mellom sprinklene. En eller to ganger snudde han seg og fikk vondt. Jeg er jo aldri langt borte når han ligger i den, så jeg fikk tatt ham med en gang. Jeg tror at dersom vi er for redde for at barna skal skade seg og legger alt til rette for at de ikke skal få oppleve å få vondt noen gang, kommer de til å få seg et kjempesjokk den dagen vi ikke er der for å legge ting til rette for dem.

Men du må jo gjøre det du syns er best for ditt barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...