Gå til innhold

April: Hei, jeg har ikke glemt dere altså! ;)

Anbefalte innlegg

Uff, får reint dårlig samvittighet jeg, føler jeg har svikta dere i det siste.. Ikke fått svart på alle bursdagsinnleggene, men ønsker å gratulere ALLE som har hatt den store dagen!!!

Som mange av dere vet (tusen takk for gode og varmende ord alle sammen!) har mannen min vært alvorlig syk, så den siste tiden har jeg flydd mellom jobb, dagmamma og sykehuset.. Slitsomt. Nå går det endelig bedre, og sambo har kommet hjem igjen. Vi krysser fingrene for en strålende påske, og at været holder seg som i dag (sola har nemlig titta frem).

Mini har blitt veldig flink på å reise seg opp til alt mulig, og gå rundt så lenge han har noe å støtte seg til. Han tør ikke sleppe seg enda, og i og med at han kan være noe vinglete til tider, føler jeg det er like greit;) Til torsdag skal vi på ett-årskontroll, så er veldig spent på vekt og lengde. Vi har ikke vært der siden 8 mnd. kontrollen.

Hvordan går det m dere andre da?

HA EN STRÅLENDE PÅSKE alle sammen!!!

Fortsetter under...

Velkommen tilbake :-)

Så godt at det går bedre hos dere, kos dere ordentlig i påsken! Sola ja - det var så nydelig her til morgenen, men nå er sola borte igjen :-( får håpe den kommer på bedre tanker etterhvert!

Som du sier er det veldig greit at de ikke begynner å slippe seg før de er helt klare, det skjer lett uhell sånn i startfasen :-/

Amanda er begynt å gå nå, reiser seg opp midt på gulvet og stabber avsted. Det tryggeste er likevel å krabbe så det er fortsatt hennes hovedmåte å komme seg frem på.

God påske til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...