Gå til innhold

Stor aldersforskjell mellom meg og typen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har 12 år mellom oss, går kjempefint det. legger igrunnen ikke merke til det. Det eneste er at vi var eldre enn dere når vi traff hverandre, og det tror jeg er en fordel.. Du forandrer deg en del fra du er 21 år....Og når du er 51 er han 70 :-) Men det går sikkert fint det :-)

Ja. Jeg syns det er litt rart at man vil det jeg da. Men det er vel ikke noe man velger selv.. Kjærlighet gjør blind! :o)

Hadde hatt problemer med å være sammen med en på pappas alder.. Og foreldrene mine hadde vel heller ikke vært så happy! Og vennene mine hadde vel hatt sine meninger omkring det også. Nei, vettu, en 40 åring er for gammel syns jeg!

Men det er selvsagt opp til hver enkelt å avgjøre!

Annonse

Så lenge man er over 16 så synest jeg det er helt okai uansett aldersforskjell. Før det så er det jo litt kjipt om noen skulle finne ut av det, med tanke på "aldersgrensen" ;-) Er 13 år mellom meg og sambo også, vi har vert sammen i over fire år, bor i lag og fikk ei datter i fjor!

Lurer veldig på om det har noen sammenheng med hvor man bor?? Helt ærlig.

Jeg kommer fra Oslo, ingen av mine venner er sammen med noen som er så mye eldre.. 5 år maks..

Har i de senere år blitt kjent med folk fra mindre steder, bygder og småsteder, og det er mange av den som er sammen med en "gammel mann"!

Tilfeldig??

Der er jeg faktisk litt uenig med deg. Alder har noe å si, er aldersforskjellen stor, vil man mest sannsynlig ikke være samme sted i livet..

Man har opplevd forskjellig og ønsker kanskje forskjellig. Selvsagt kan man elske hverandre på tross av alder, men det har noe å si!!

Og hvis en på 20 er sammen med en på 45.. Æsj!

Det er ikke til å komme bort i fra at vi alle har forskjellige synspunkt om det.. :)

Men jeg syns ærlig talt ikke det har noe å si, så lenge begge 2 er voksne mennesker :)

For det om man er 20, kan man være 30-40 i hodet vet du..

Noen er slik, andre ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...