Gå til innhold

Ingen kvalme-ingen jente?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har så lyst på jente denne gangen, men jeg har hengt meg opp i å ha lest et sted at jentebabyer gir oftest mer kvalme enn guttebabyer...og sist gang fikk vi gutt og jeg var kvalm,men overlevde det greit. Denne gangen er jeg ikke kvalm...- så da er det umulig en jente?

Finnes det noen som ikke har vært kvalme som fødte jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp... jeg var ikke noe kvalm, hadde ingen plager.... litt halsbrann de siste ukene, men ellers ingenting... Og jeg fikk jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma var ikke kvalm en eneste dag.Hun fikk to jenter.Søstra mi fikk jente og var ikke kvalm.Jeg var kvalm både med guttene og jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette trodde jeg også, helt til jeg startet en tråd her litt tidligere i kveld.. les den så ser du at den ikke er helt korrekt.. ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ikke for at jeg ikke elsker sønnen vår en hel masse, men om vi får gutt nå er det min manns fjerde sønn. Så det hadde vært kjekt med en jente. Men da er ikke håpet ute bare for at jeg ikke er kvalm.

Bra å vite:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste forskningen jeg har sett på dette gjaldt ekstrem kvalme. Hvis man er ekstrem kvalm (husker ikke det korrekte navnet på dette) var det en 57% sjanse for at man fikk en pike. Det vil jo si at det fremdeles er en stor sjanse for at det blir en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder kvalme, jeg er kvalm, men fosteret er jo rundt 3-4 uker bare.. er det svangerskapskvalme eller rett å slett bare omganssjuken?? kan man være kvalm så tidlig liksom..

har så lyst til at det skal være svangerskapskvalme.. tihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...