Gå til innhold

Skal han se kjolen før bryllupet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville også spart den overraskelsen til brylluppet. Er jo litt fint for mannen også å ha noe å spekulere på mens han sitter der oppe og venter på at dørene skal åpne seg og du kommer inn som en åpenbaring!

Det blikket jeg fikk fra mannen min da jeg kom ned kirkegolvet var helt sånn;WOW! Akkurat som han så meg for første gang og jeg var det vakreste han noen gang hadde sett. Absolutt verdt ventinga med å vise kjolen!!!!

Og jeg hadde egentlig tenkt at han skulle ha henta den på brudebutikken for meg, men venninna mi sa blankt nei og henta den hun. DET er jeg utrolig glad for!

Helt enig med de to andre her; ikke vis ham den. Syns det er litt morsomt med sånne tradisjoner jeg, da - at han skal se den første gang når du komme inn i kirken... hihi...

Kan du ikke få forloveren din til å se på den feks - bare så du får vist den til noen.... Skjønner jo følelsen....

Jeg kjøpte kjole i oktober i fjor, vi skal gifte oss i juni. Han har ikke sett kjolen, aner ikke noe om hvordan det ser ut eller hvilken stil det er heller. Han har sagt han ikke vil vite det og jeg har heller ikke lyst han skal vite noe før jeg kommer opp kirkegulvet. Men siden kjolen av og til har vært her i huset så har jeg hatt såååå lyst å vise den til han, men vi har klart å holde oss så lenge så nå skal vi klare resten også:)

Men som ei anna her sa, vis den til forloveren din, mora di, venninnene dine, så har du noen å diskutere den med og vise den frem til.

Lykke til med bryllup:)

Mannen min så kjolen før bryllupet. Fatter ikke hva som er så big deal med det der... Vi var hos fotografen før vielsen også, så da så han meg fullt pynta og alt. Han klarte ikke å holde på tårene når jeg kom opp kirkegulvet for det om.

Når vi var hos fotografen først, slipper også gjestene å vente i en evighet imellom vielsen og festen. Det er i hvertfall noe jeg setter kjempestor pris på som gjest. Syns det blir for teit at 100 mann skal gå å vente i en evighet bare fordi mannen på død å liv ikke skal se den kjolen.

Men men, det er min tankegang.... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...