Gå til innhold

trenger råd ang.1års selskap til sønnen vår

Anbefalte innlegg

vi leier ett lite hus,og har derfor ikke plass til å ha noe stort selskap her.(med mindre vi deler opp i mange selskap).

vi vurderer å leie ett lokalet for dagen,og ta alle sammen i samme sleng,så blir vi ferdig med det...

Vi blir da ca.30 stk.

9barn,og resten voksne..

Vi har ikke så veldig god økonomi for tiden,og lurer på om dere har noen tips ang mat osv..som ikke røsker så voldsomt i lommeboka ?

håper på litt hjelp :o)

Fortsetter under...

Hei:)

Vi gjorde det ganske enkelt..jeg spurte om noen kunne lage feks. cabaret`, karbonader, potetsalat..så spurte jeg om noen ville være så snill å lage kaker..Med så mange barn trenger du hvertfall sjokoladekake, å den er jo både billig å rask å lage!:)Selv lagde jeg kun sjokolade muffins :)

Nille, Europris eller max 20 har mye fint å pynte med, til rimlige priser! Egentlig trenger du jo bare ballonger :)

Få gjestene til å ta med mat!!Er ikkje uhøflig å spørre om sånt..

Lykke til:)

Vi gjore det velig enkelt vi. Det var tross alt et selskap for en 1 åring så da ble det rett og slett servert pølser. Billig, enkelt og alle liker det, både barn og voksne. Etterpå var det kake og is. Mulig noen synes det var litt for enkelt, men det var mat som bursdagsbarnet elsker.

Jeg synes det selskapet høres veldig amibisøst ut, med tanke på at hovedpersonen ikke bryr seg spesielt om ettårsdager.

Vi hadde det helt rolig, men familie og de aller nærmeste vennene/de som hadde barn på samme alder

Litt kaker, kaffe, brus og pølser, og alle var storforøyde.

Spar heller egergien og pengene til han blir større og setter mer pris på store bursdagsbesøk.

Vi klarte å presse 26 personer inn i stua vår på 1-årsdagen, stua er ca. 30 kvadratmeter. Ble litt trangt, men så fort ungene er ferdige å spise så forsvant de ut eller til andre rom og lekte.

Alternativt så kan du jo ha åpent hus hele dagen, så kommer folk når det passer. Da blir det ikke så mange på en gang.

Vi serverte en form med pølser og løk, frossen grønnsaksblanding, potetmos og revet ost. Billig, men falt i smak hos små og store. 1 langpannekake + 1 vanlig kake etterpå holdt i massevis. Spør foreldre, svigers, søsken ,++++ om de vil ta med en kake.

Annonse

Vi lånte et lokale, og hadde bare kaker.

Det meste hadde besteforeldre, oldeforeldre og tanter med seg.

Så det eneste som kostet var drikke og masse ballonger.

Blir nok litt dyrere neste år er jeg redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...