Gå til innhold

Lei seg uten grunn :(

Anbefalte innlegg

Treåringen kan plutselig bli lei seg. Begynner å gråte uten grunn. Ikke vondt-gråt, men en sår gråt og trenger trøst... Vet ikke hvordan jeg kan trøste når jeg ikke vet hva det er..

Er så lei meg. Andre som har opplevd noe lignende eller er dette helt unormalt? Vi er så glade i henne og dette er veldig sårt for oss alle sammen. Hun får masse kjærlighet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4758601-lei-seg-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønn min kan si at han blir lei seg hvis han ikke får det som han vil eller jeg gjør noe galt. Og da er det ingen ting som kan stoppe ha n eller noe som hjelper. jeg vil tro at det hører til alderen.... man kan alltids håpe.

Tror at ved å trøste så skjønner de at de får trøst uansett. Vil heller bare oppfordre deg til å få oppmerksomheten over på noe annet!

veldig sant det, men etter hva jeg oppfatter på sønn min så kan han bli lei seg for at mamma sier vent litt eller ikke den buksa nå... og det er ikke verdens undergang om han ikke får ha på seg den buksa han vil....

Så klart vet ikke jeg hans følelser, ogj eg kan skjønne at tårene kommer og han blir lei seg hvis han sier at han ikke vil være med inn mens jeg smører mat og heller vil sitte i bilen og når jeg kommer ut igjen så griner han seg råd i øya for at han ville jo være med inn.

Hei, akkurat sånn er vår treåring også. Vi forsøker å få henne til å heller bruke ord for å fortelle oss hva det er. Har ikke lykkes foreløpig utover at hun har begynt å si "jeg vil ha kos" istedetfor å gråte. Litt godt tross alt å høre det er andre som sliter med dette også. Er vondt å oppleve at gullet gråter så ofte. Kanskje det er noe de lærer seg (av seg selv) i barnehagen for å få oppmerksomhet blant så mange andre unger..??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...