Gå til innhold

Nå klikker jeg snart!

Anbefalte innlegg

Herregud for ett humør!!!!!!

Har bare lyst til å hyyyyyyyyle ut. Alt er gal. Blir lei meg for absolutt ingen ting. Det er forferdelig slitsomt... men jeg klarer ikke å gjøre noe med det. :(

Heldigvis er jeg ikke så ute å kjøre hver dag... men i dag er jeg litt lei meg. Og har egentlig INGEN grun til å deppe eller furte.. men gjør det for det :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4758047-n%C3%A5-klikker-jeg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler så absolutt med deg!

Jeg sitter hjemme alene i påska etter at hormonene tok over da vi skulle dra bort. Så sambo måtte snu bilen og slippe meg av hjemme igjen.

En føler seg jo unektlig litt dum 2 døgn etterpå og en fortsatt sitter hjemme alene.

Vi får satse på at det blir bedre for oss begge.

Klem

Jeg var slik i forrige svangerskap. En gang begynte jeg å gråte fordi jeg tapte i kortspill:) Og kjæresten min turte nesten ikke spille kort med meg etter det. Nå skal det sies at jeg tar lett til tårene ellers også, men klarer nå delvis å kontrollere det. Jeg tror faktisk at jeg slipper unna det værste i dette svangerskapet fordi jeg søker informasjon og vet mer denne gangen om hva som skjer med kroppen min, barnet og hva som venter meg fremover. Men selvfølgelig er det mye hormoner også.

Det virker kanskje banalt, men prøv å være litt fysisk aktiv, det hjelper mot det meste faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...