Gå til innhold

Noen som vet om pudendalblokade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir gitt i Bergen. Fikk det da gutten min ble tatt med tang. Hadde epidural, men da legen kom med tangen bare skrek jeg au au jeg vil ha bedøvelse. Jeg hadde jo på forhånd lest at tang var et helvete på jord så det var ikke snakk om å rissikere mer smerte enn strengt tatt nødvendig. Pudentalblokade ble satt kjapt når jeg ba om det, men legen kom jo med en tørr kommentar om at det var nå litt merkelig at jeg kunne kjenne noe særlig siden jeg hadde epidural...

Hadde på forhånd hørt at det gjør vondt når de setter pudentalblokaden. Jeg kjente ingen ting (kanskje pga epiduralen). Ønsker helt klart pudentalblokade neste gang også. Har ingen høyere ønske om å kjenne de inntense smertene som naturligvis må komme når ungen kommer ut. Men jeg lurer vel like mye som deg på om pudentalblokade kan "forhåndsbestilles". Vet ihvertfall at jeg ville følt meg et par prosent tryggere om jeg var sikker på at jeg kunne få det når den tid kommer.

• 1 måned senere...

Kanskje du allerede har født og ikke trenger å lure lenger, men pudentalblokkade blir også gitt på Storken. Jeg fikk dette da jeg fødte mitt første barn, men altfor sent..

Det negative er at pressriene blir så svake, hvertfall følelsen av pressrier (endte med vakuum hos meg.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...