Gå til innhold

hei alle barnehageansatte!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er erfaringne deres med å jobbe i barnehage i svangerskapet? Jeg jobber både på småbarn og store barn. Er i uke 23 nå, og ha rikke hatt problemer på jobb så langt. Er litt ubehagelig å innta de mest "umulige" stillinger i lek osv., men føler alt går greit. Jeg har et vikariat som går ut når jeg er i uke 34. Tror dere jeg holder i jobben frem til da?? Håper på det selv, men er litt spent på hvordan det går fremover.

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei!

Så innlegget ditt først i dag, men svarer allikevel.

Jeg er 36 og førstegangs-fødende. For tiden er jeg i 28 uke, og synes det går ganske greit foreløpig. Litt vanskelig å bøye seg på samme måte som tidligere, men da ber jeg heller barna å stå oppe på noe, slik at jeg letter kommer til der nede. Bruke fantasien! Dersom jeg ikke blir plaget med bekkenløsning eller andre "uhumskheter", skal jeg prøve å jobbe frem til jeg går til sommer-ferie/svangerskapspermisjon i slutten av juni.

Hallo!

Jeg er 33 år og førstegangsfødende og arbeider på storbarnsavdeling. Er nå i uke 32 og har nå gått ned til 80% stilling - føler det går veldig greit med fri en dag i uka, og satser på å holde til jeg går ut i permisjon. Vi har bla a påkledningsbenk på avdelinga (til å trekke over støvler ol, og denne har vært til stor hjelp. Deltar ikke så mye på rydding ol, da jeg får veldig vondt i ryggen ved mye bøying.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...