Gå til innhold

hei alle barnehageansatte!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er erfaringne deres med å jobbe i barnehage i svangerskapet? Jeg jobber både på småbarn og store barn. Er i uke 23 nå, og ha rikke hatt problemer på jobb så langt. Er litt ubehagelig å innta de mest "umulige" stillinger i lek osv., men føler alt går greit. Jeg har et vikariat som går ut når jeg er i uke 34. Tror dere jeg holder i jobben frem til da?? Håper på det selv, men er litt spent på hvordan det går fremover.

Skrevet

Kommer litt an på hvordan formen din blir, jeg var utslitt etter en liten praksisperiode i barnehage, og hadde vondt i magen og ryggen pga mye feile stillinger.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Så innlegget ditt først i dag, men svarer allikevel.

Jeg er 36 og førstegangs-fødende. For tiden er jeg i 28 uke, og synes det går ganske greit foreløpig. Litt vanskelig å bøye seg på samme måte som tidligere, men da ber jeg heller barna å stå oppe på noe, slik at jeg letter kommer til der nede. Bruke fantasien! Dersom jeg ikke blir plaget med bekkenløsning eller andre "uhumskheter", skal jeg prøve å jobbe frem til jeg går til sommer-ferie/svangerskapspermisjon i slutten av juni.

Skrevet

Hallo!

Jeg er 33 år og førstegangsfødende og arbeider på storbarnsavdeling. Er nå i uke 32 og har nå gått ned til 80% stilling - føler det går veldig greit med fri en dag i uka, og satser på å holde til jeg går ut i permisjon. Vi har bla a påkledningsbenk på avdelinga (til å trekke over støvler ol, og denne har vært til stor hjelp. Deltar ikke så mye på rydding ol, da jeg får veldig vondt i ryggen ved mye bøying.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...