Gjest Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Snuppa blir skikkelig sur om hun ikke får sitte. Bruker maghemusklene til de grader for "komme opp" selvom hun ligger litt opp i fanget eller armen. Blir strålende fornøyd om hun får sitte, men det kan da umulig være godt for ryggen..?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Samme med min lillegutt. Han har vært sånn siden han var ca 9 uker. Og er nå 12 uker. Han blir ofte sint hvis jeg legger han i armene mine. Vil bare sitte:)
Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 min lille engel ville bare sitte og stå siden han var 6 uker gammel... nå er han 14uker =)
Gjest Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Hun begynte med stå-greia veldig tidlig, men nå har hun funnet ut at det er fint å sitte... Vet ikke helt hvor det temperamente kommer fra noen ganger!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Hei, jeg tror dette er ganske vanelig. De er nyskjerrig vet du!!! Vil opp å se seg om:)
andemora Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Barnelegen fortalte meg at de regulerer det selv, når babyen er sliten avlaster de føttene/ryggen selv
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Høres kjent ut! Gutten vår holder på slik enda og er snart 5 mnd. Han klarer ikke å slappe av når han sitter på fanget. Bruker helst babybjørn vippestolen på nederste hakk slik at han får slappet av hvis det er det som er målet.
~**nuttis**~ Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 På fysio sa de det var reflekser de har.Forsvinner når de begynner å krabbe.Særlig det med at de spenner seg når de får stå.Skal ikke la dem gjøre det,men ikke lett å la vær når det er alt de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå