Gå til innhold

Hun VIL sitte... bare 9 uker gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir skikkelig sur om hun ikke får sitte. Bruker maghemusklene til de grader for "komme opp" selvom hun ligger litt opp i fanget eller armen. Blir strålende fornøyd om hun får sitte, men det kan da umulig være godt for ryggen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med min lillegutt. Han har vært sånn siden han var ca 9 uker. Og er nå 12 uker. Han blir ofte sint hvis jeg legger han i armene mine. Vil bare sitte:)

Skrevet

min lille engel ville bare sitte og stå siden han var 6 uker gammel... nå er han 14uker =)

Skrevet

Hun begynte med stå-greia veldig tidlig, men nå har hun funnet ut at det er fint å sitte... Vet ikke helt hvor det temperamente kommer fra noen ganger!

Skrevet

Hei,

jeg tror dette er ganske vanelig. De er nyskjerrig vet du!!! Vil opp å se seg om:)

Skrevet

Nei. Det er ikke godt for ryggen...

Skrevet

Barnelegen fortalte meg at de regulerer det selv, når babyen er sliten avlaster de føttene/ryggen selv

Skrevet

Høres kjent ut! Gutten vår holder på slik enda og er snart 5 mnd. Han klarer ikke å slappe av når han sitter på fanget. Bruker helst babybjørn vippestolen på nederste hakk slik at han får slappet av hvis det er det som er målet.

Skrevet

På fysio sa de det var reflekser de har.Forsvinner når de begynner å krabbe.Særlig det med at de spenner seg når de får stå.Skal ikke la dem gjøre det,men ikke lett å la vær når det er alt de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...