Gå til innhold

August: Hjertebank og pustevansker


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Huff, allerede nå i uke 21 har jeg problemer med å puste lett, kan ikke gjøre noen ting uten å bli annpusten. Hjerte tar plutselig helt av når jeg ligger å ser på tv også, helt merkelig. Noen som har det slik????

Ikke noe gøy,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker astmamedisiner, og kan av og til få hjerteklapp når jeg tar de. Kan jo være at du er litt forkjøla eller noe sånt som gjør at hjerte jobber litt fortere??

Ta en tlf til jordmor hvis du blir skremt av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr det på samme måte. Blir fort andpusten hvis jeg gjør noe. Hjerte slår oxo "hardt" innimellom. Tror det er helt vanlig. Vi har jo noen extra å bære på så kroppen forandrer seg. Du trenger nok ikke å bekymre deg. Snakk med jordmor/lege hvis det uroer deg veldig. Lykke til videre og GOD PÅSKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg puster av og til som en hval etter små fysiske utskeielser. Hjertebank kan derimot komme også når jeg er helt i ro.

Går forøvrig i uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har det også sånn, skulle tru jeg hadde astma eller noe og jeg er 20+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes veldig kjent ut! jeg kan ikke gå i en trapp uten at pusten blir tung...og jeg kan sitte i ro og plutselig måtte ta noen "ekstra pust". Det kan veldig enkelt forklares med at vi har et økt blodvolum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 22 og har både hatt hjertebank og er andpusten. Ekkelt. Spurte legen om det. Hun sa det er normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg også fikk det sånn veldig tidlig. trener vanligvis mye og er i god form men nå klarer jeg ikke gå i trapper omtrent. er i uke 26 imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...