Gå til innhold

Hvordan legge babyer som bare vil stå i sengen???

Anbefalte innlegg

Snuppa på 9 mnd begytnte å sette seg opp, og å reise seg opp for et par uker siden, og etter dette har det blitt UMULIIG å legge henne om kvelden. Samme hvor trett hun er så spretter hun opp. Det eneste som fungerer, når hun er sliten nok, er å tulle henne stramt inn i dyna og legge henne på magen vår til hun sovner. Men jeg synes ikke det er noen god leggerutine :o). Er det fler som har hatt samme problemet? Forslag til løsning? Blir sliten av dette her jeg!

Fortsetter under...

babysafe!!!

vet mange er imot, men vi syns det fungerer. hun kan snu seg på siden men ikke på magen eller reise seg opp. vi har brukt det siden hun var ca 6 mnd. da begynte hun å snu seg på magen, våknet men var for trøtt til å snu seg tilbake. da måtte vi opp og snu henne og det ble lite søvn på alle. skjønner du blir sliten. jeg ville absolutt prøvd babysafe!! :-)

Jeg har hørt at dette vil gå over av seg selv etter en stund... hun har jo nettopp lært seg noe nytt og fantastisk - og det er jo egentlig ikke så rart at hun vil øve hver gang hun har sjansen :)

Hva med å la henne få prøve å stå en stund da, før dere etterhvert legger henne ned igjen når hun har "rast" fra seg..?

Gutten min er bare 5,5 mnd, men han er en liten propell når han blir lagt for kvelden. Det er akkurat som om all energien han ikke har fått brukt opp i løpet av dagen må ut på en gang. Jeg pleier å ligge ved siden av ham og lese en liten stund, og når han er "klar" så synger jeg godnatt-sang.. Har prøvd å hoppe over propell-biten iblant, og gå rett til syngingen, men det funker dårlig. Han kommer liksom ikke i sove-modus før han har fått herjet litt i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...