**bambi22** Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Når kan jeg finne ut av når jeg har el? Når kan jeg begynne å bruke el testene? Får mens ca mellom 20-25 hver mnd! Kansje jeg har en sjans til før mens kommer?:-)
mamman til gogutten Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Når du kjøper eltester står det en anvisning om hvilken dag du bør begynne testingen utifra hvor lang syklus du har. Da begynner du å teste og tester hver dag frem til du får to like strek. Lykke til med testingen.
mamman til gogutten Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 ...og forresten...ingenting som heter dumme spørsmål her!!!!:-)
**bambi22** Skrevet 13. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2006 Tusen hjertelig takk for svar!følte meg bare litt dum av å spøre om det :)hehe Men da skal jeg bestille de med en gang! GOD PÅSKE :-)
PrinsessaPåErta Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Kjøp tester som nevnt over her, hvis du ikke vet el din bør du kjøpe på billige-tester.com der er de veldig billige og det gjør ikke noe om du bruker en del til å finne ut av el. De har veldig god service og kommer etter et par dager! Jeg visste hller ikke når jeg hadde el, og brukte maange tester!
**bambi22** Skrevet 13. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2006 Hei Tullehøna tusen takk for tipset:) bestillte på hurtigtest.no jeg da,men regner med jeg trenger flere for å finne dette ut! Men en tingen som jeg reagere på i dag,jeg skal ikke ha mens før rundt den 20,og i dag har jeg litt vondt i korsryggen,og akkurat som om at jeg skal få mens smerter!kansje el i dag? regnet ut på en kalkulator inne på babyverden,og der stod det at jeg hadde el rundt 7,og vi prøvde da også... Kansje en liten forhåpning å være gravid?hm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå