Gå til innhold

April: ammer du mye enda?

Anbefalte innlegg

Eller er det bare hos oss det er kun mm som gjelder som drikke? Snuppa her vil fremdeles ikke ha noe særlig annen drikke enn mm...Kanskje på en god dag at vi klarer å få i henne 0.5 -1 dl annen drikke... -Begynner å bli litt lei ammingen nå..Og svigers står og tripper for å være barnevakt litt lenger enn noen timer i slengen..Og har SÅ lyst at hun skal komme på overnattingsbesøk... Men det går jo ikke når snuppa SKAL ha pupp klokka alt mellom 04 og 06... og MÅ ha pupp før hun sovner... :( JAja, det er jo koslig å ha henne i armene! Men... ja, dere skjønner sikkert hva jeg mener..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4754907-april-ammer-du-mye-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner absolutt hva du mener! Vi ammer ikke like mye på dagen lenger, men veeeldig mye på natta. Og begynner å bli litt lei. Foreldrene mine står også og tripper for å være barnevakt over natta.

Det er jo koselig, men kan bli litt mye noen ganger:o)

Enda ei i samme situasjon - men eg har ikke noen som maser om å få passe hu da.

Men LillePia vil heller ikke ha så mye annet enn mm, hun drikker vann og saft - men vanlig melk er det dårligt med. Av og til så drikker hu en liten deseliter med vanlig melk, men det er så utrolig skjelden. "men det er for det er så uvandt" sier helsesøstera. Gi dem tid til å venne seg til smaken.

Men hu venner seg ikke til smaken når hun også får mm... ?

Ammer 4-5 ganger til dagen... sluttet på natten.

Sluttet med morgen pupp i forrige uke (altså snart 2 uker siden). Ammer nå bare på ettermiddagen (ca 17). Når påsken er over skal jeg slutte helt. Det er vcemodig og litt trist å slutte. Føler at vi er i mål, men dette evindelige presset om amming gir meg likevel dårlig samvittighet for at jeg slutter siden LIlle gjerne vil fortsette. Føler meg litt egoistisk, men nå er det mammas tur.

3-4 ganger i døgnet. Merker at hun ikke synes det er samme stasen som før. Drar og sliter i puppen, så nå føler jeg at de henger ned på gulvet snart (usj)

Blir nok bare den natt/morgen puppen vi kommer til å fortsette med nå. De andre gangene i døgnet kommer vi sikkert snart til å kutte ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...