Gå til innhold

Noen fra Ski området her?

små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når i februar da? nysgjerrig vettu;) jeg har 13..;)

Termin 4 desember ja..faktisk en veldig koselig tid å få barn på:)

En ting skal du vite, du kommer aldri til å angre på barnet du fikk..Har du den minste tvil om at du skal ta abort, så ikke gjør det. Da tror jeg du vil angre. Men det er kun du som kan ta det valget..

Og bli mor så tidlig har vært fantastisk. Livet mitt har fått en mening. Jeg var et festmenneske, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE savner det noe særlig..jeg har nemlig noe mye bedre...en familie:)

Har foreldre som har støttet meg mye, og de er gladelig barnevakt også;) Og de gangene jeg har barnevakt for å kunne ta meg en fest (vel, ikke nå om dagen da..hehe), så har jeg endt med å sitte hjemme å se på film og slappe av likevel;)

Selvfølgelig er det baksider..spesielt når man er student..mer penger hvis man jobber, men jeg/vi har klart oss helt fint, selv om vi faktisk begge var studenter..(jeg er fortsatt student..hehe). Og man får jo fødselsstipend av lånekassa, og man klarer seg jo. Man har kanskje ikek råd til den dyreste buksa, men for meg har ikke det spilt noen rolle.

Uansett hva du velger, så er jeg sikker på at du tar det valget som er rett for DEG..:)

[email protected]

det er mailen min..bare legg meg til på msn hvis du vil, eller trenger noen å snakke med:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...