Gå til innhold

min mor er ikke intressert i babyen min:(

Anbefalte innlegg

har en nyyyyyyyydelig jente på snart 5 uker.kjempestolt og glad for henne:):)

Men min mor er ikke særlig intressert,vært på besøk en gang...snakket da kun om seg og sitt.

Blir lei meg pga dette jeg,skjønner ikke at det går ann.

Noen av dere andre som har så kjipe foreldre?Hvordan takler dere det?

(jeg vet iallefall hvordan jeg IKKE skal bli:( )

Fortsetter under...

Uff...jeg har ikke opplevd det, men har ei venninne som har det saann.

Hun fikk "beskjed" av mora si at abort var det eneste riktige da hun oppdaget hun var gravid for snart 3 aar siden....

Etter gutten ble foedt, har hun sittet barnevakt en eneste gang, og da var datteren hennes paa sykehuset for en operasjon!

Ikke noe hjertegodt forhold mellom mor og datter naa, og det er trist.

Denne dama er 65 aar, og mener bestemt at hun ikke trenger aa vaere bestemor annet enn ved aa moete opp paa bursdagen hans...Trist naar det er saann.

Hun er nemlig helt frisk, og er med i frivillig arbeid baade hist og pist, og passer andre menneskers smaabarn, men da mot betaling.

Min venninne sier at hun vet iallefall at den dagen mora hennes trenger henne, blir det samme svar: Jeg har nok med mitt og mine naa....

Min mor har 8 barnebarn fra foer, men hun kan ikke vente til hun faar holde lillegutt for foerste gang.

=) Mulig det er fordi vi er langt borte, og hun ser oss saa sjelden?

Iallefall er hun helt utrolig snill naar vi endelig moetes!

Folk som ikke ser "unikheten" i hvert barnebarn, og aldri tar dem paa fanget eller synger til dem, -bysser dem eller koser med dem, har virkelig mistet noe helt vitalt i livet.

Det er deres tap...synes synd paa saanne besteforeldre, jeg.

Alle trenger ei lita, lubben haand og holde i, og et klissete kinn og susse paa!!

=)

Uff.. jeg syns syns på deg jeg..

Hadde ikke mamma vært intr i babyen min, hadde jeg blitt veldig lei meg.. At hun ikke skjønner at det sårer deg!! Argh!!

Håper det løser seg på en eller annen måte.

Min mor er også sånn. vi bor på hver vår kant av landet og da hun skulle komme på besøkt il meg etter jeg hadde født sa hun at hun har nå aldri vært særlig "barnete" av seg. Hun hadde oppfostra sine barn og det holdt. Så hun kom nå for å besøke meg, ikke ungen min.

Annonse

off det må være trist,skjønner godt du reagere på det,hadde garantert gjort det samme.

mamma har 9 barnebarn men hun er like VILL etter å se de alle . går det mere enn 14 dager mellom vi møtes blir hun fra seg . ( vi bor ca 1 time unna hverandre) og hun ringer minst annen hver dag og spørr hvordan det er med gullungan sine .

slik er hun mot de andre barnebarna sine også.

e herlig det =)

Slik er også min mamma,veldig lite int. i barnebarnet sitt.Men så er hun ikke så veldig int. i meg heller da.Det er 4mnd siden lillegutt ble født og hun var på dåpen og har ringt meg en gang.Hun er veldig opptatt av sin nye mann,lillebroren min og livet deres sammen.Jeg har tatt det opp med henne men hun bryr seg rett og slett ikke.Det kan gå ett halvår mellom jeg snakker med henne.Jeg prøver å ikke tenke så mye på det for det er jo litt trist,istedet tenker jeg at jeg skal bli en flott mor til min sønn og engasjert bestemor til hans barn igjen.Det er viktig at du har andre som du kan snakke med om barnet ditt,noen som virkelig bryr seg! Og at du pleier kontakten med andre besteforeldre,tanter og onkler! Dette er det faktisk moren din som taper mest på,hun går glipp av å bli kjent med barnebarnet sitt.Men hvis du ikke har tatt det opp med moren din enda så ville jeg ha gjort det,kanskje hun skjerper seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...